Cuckooland Service Reviews

Reviewed On: 11/04/2019

Delivered the goods expected. Exactly as seen.

Merchant : Mya

The Dutchbone Oasis Plant Hanger with Leather Straps would look stunning housing your favourite trailing plant, perfect for Ivy or even a cheeky Hoya Linearis if you're feeling exotic! We're thrilled to hear that you are so impressed with it and feel its such great value for money. Thank you for your Review, hopefully your next visit to Cuckooland will be 5 star Worthy!

Reviewed On: 11/04/2019

Quick and efficient services a reasonable cost.

Merchant : Mya

Thank you for your twinkly 5 Star Cuckooland Review. The GPO Memphis Vinyl Turntable in absolutely glorious, a true music lovers dream system! The 50's Retro Design combined with stacks of modern technology such as MP3, FM Radio, CD deck and Bass Booster make this an irresistible delight! We wish you many a happy evening enjoying your favourite tunes.

Reviewed On: 11/04/2019

Excellent!

Excellent service. Purchased a little wooden drum and drumsticks for my granddaughter. It arrived quickly, very well packaged and is a beautiful quality product. Thankyou.

Merchant : Mya

Thank you so much for choosing Cuckooland to purchase your Granddaughters Wooden Toy Drum in Pink. We're so pleased that you are happy with both the item and the service you received, we always love a 5 Star Review! Please do come back and see us again soon.

Reviewed On: 09/04/2019

Best Online Service

Repose to order placement and delivery of product was impressive. Instant access to customer service was experienced. Replacement for damaged product was rapidly expedited. Range of tempting products available. Will certainly be my ‘go to’ site.

Merchant : Mya

Thank you so very much for your amazing Review, it really was a joy to help you with your order and I'm so pleased you found my service both speedy and impressive. We pride ourselves on going above and beyond and responding to customer enquires as promptly as possible so for you to describe your access to customer service as being instant really is out of this world and I couldn't be happier! The Retro 746 Telephones are awesome, the perfect tip of the hat to the Era and I hope that the recipient of your gift falls in love with her GPO option. I can't wait to welcome you back to our Cuckooland again soon, hopefully for another 5 Star Extravangza!!

Reviewed On: 09/04/2019

Long wait for my order

4 weeks waiting for bed became 5.5

Merchant : James

Thank you for your order and we are delighted that you are happy with the bed. With regards to the 4 week delivery, you placed your order on our site late in the evening of Friday 22nd February and so the factory only received the order from us on Monday 24th February - the bed was delivered by our specialist team on the 29th March which was at the end of the 4th week. I have tried to call you this morning however I understand you are away on holiday until the end of this month – do please contact us upon your return at your convenience as we would like to arrange delivery of an additional panel.

Reviewed On: 08/04/2019

Good price and reassuring service

Excellent price and friendly rapid customer service. I ordered a Julian Bowen double decker bus bunk bed and had read terrible reviews for Julian Bowen customer service..however I raised this concern with cuckooland as the bed had not arrived after a week (7 to 10 days delivery time). Cuckooland got straight on it and the bed was dispatched next day and they called to advise delivery slot and again to check delivery had taken place.

Merchant : Mya

Woohoo, your Review is absolutely out of this world! Thank you so very much! Its always so fulfilling to hear that we have provided such impressive service and that our customers have gone away feeling so pleased. We really do feel passionately about this so your words have been a delight to read. The London Bus Bunk Bed is a super cool choice, I only wish I'd had one as a child so I could have shown it off to all my pals. We hope that you will be coming back to share in our Cuckooland again soon.

Reviewed On: 07/04/2019

Dreadful delivery

Half my delivery didn’t arrive. It took a week and a half to resolve and my friend making a wasted journey to collect it when it wasn’t there. Originally they said they’d just send a replacement but it took nearly two weeks to do that. In the meantime I was stuck trying to eke out one little bag of wood pellets to do three separate pizza nights

Merchant : James

Thank you for taking the time to leave us feedback in relation to your order with us. I know that from when you placed your order, things did not go according to plan and we are truly sorry for this. Our stock of the 10 kilo bags of pellets were depleted and we replaced the one bag with 4 x 3 kilo bags to ensure that you could have your order delivered more quickly, of course with an additional 2 kilos of pellets, so that you could get cooking straight away. The items were due to be delivered to your home address and we noticed on the tracking for your order that you changed delivery to a pick-up shop as that was more convenient for you. Upon collection it appears that only one box out of the 2 had arrived and you collected the Pizza Oven. As soon as you notified us of this, we confirmed that whilst the other box was located, we would send you a 3-kilo bag of pellets, to a different address, so that you could at least get that perfect pizza. You contacted us again as you had notification from the courier that the second box had arrived and was ready for collection. After making sure that you could send someone else in to collect the items, you were away, you contact us to confirm that in fact the box was not there, we do sincerely apologise that it was not as expected. Upon notification of this we agreed that we would send the remaining items to your home address on an agreed day which I am so pleased to see was received on the date confirmed. It really looks like the odds were against you right from the start! We would like to thank you for your incredible patience whilst we worked hard to resolve these issues and we would like you to take our assurance that we did all possible to ensure you received your order in a timely manner.

Reviewed On: 07/04/2019

Great Service

Prompt Delivery

Merchant : Mya

Thank you for your Cuckooland Review. The Culinary Concepts Rolls Headlamp with Industrial Black Wooden Tripod is such a stunning piece. If you want to add a bit of style and Pizzazz to your space this is definitely the Lamp for you! We hope that on your next Visit we can turn those 4 Stars into 5.

Reviewed On: 07/04/2019

I would buy from them again. Their customer service is excellent. I ordered two Verdi outdoor arch mirrors but unfortunately one of them was damaged. I contacted them to let them know, and a replacement was sent within days

Merchant : Mya

Wow, Thank you Thank you Thank you! Receiving such outstandingly positive feedback especially when something went a little awry is really so awesome! Your terribly kind words about our service have put a smile on all of our faces here in the Cuckooland office and we love that you are so thrilled with your Verdi Outdoor Arch Mirrors by Norfolk Leisure. We hope that your future Cuckooland experiences will also be 5 Star worthy, Thank you again for your Review.

Reviewed On: 07/04/2019

Beautiful Cupboard

Second time buying from Cuckooland, both times we have had a positive experience and top quality products. This time we bought a cupboard. Beautiful piece of furniture. We are very happy with it.

Merchant : Mya

Thank you so much for sharing your Review with us, receiving 5 Stars is always sure to make our Day! The Swing Pine Cabinet is an invaluable storage hero, its nifty Sliding Door with shelving on the front provides the perfect place to hide away those knickknacks and also showcase your favourite reads and most treasured ornaments. This really is sure to become a firm favourite and we're overjoyed to hear you are so happy with it. Please do come and see us at Cuckooland again, it's great to know you keep coming back!

Reviewed On: 05/04/2019

An amazing bed!!!

Fantastic service. Wasn’t sure when the bed was coming and the the customer services phoned up and arranged it to my best convenience. Also, the bed is amazing and the children love playing on the slide and under the bed and the little one is so haspy he has got his own castle. Priceless!!!!

Merchant : Mya

We're Thrilled that you think the Pino Mid Sleeper in Taupe with Slide is Amazing, We think they're rather cool too! We wish your Little Prince lots of fun filled hours letting his imagination run wild whilst protecting his castle from enemy invasion and would like to Thank you for your Mighty 5 Star Cuckooland Review.

Reviewed On: 04/04/2019

Excellent Service including followups.

Customer Service Representatives, Mya and Ann are exceptional in helping their customers. Very professional, very friendly. They are assets to the company for which they work.

Merchant : Mya

Oh My Goodness! Thank you so very much for your extraordinarily kind and complimentary Review. It has been such a joy to read your kind words and both myself and Anna are so grateful. Communicating with Lovely customers like yourself and hearing you were so happy with your both your Cuckooland Experience and your Wren Design Weathervane is music to our ears. We'd love if you did send us an image once all is installed and are sure you're going to fall even more in love with your beautiful birds once they're sitting pride of place!

Reviewed On: 04/04/2019

Item arrived well packed and on time

Merchant : Mya

Isn't the Westie Wagging Tail Dog Clock absolutely adorable?! As a child my biggest wish was to be the proud owner of one of these charming little pooches and I do hope that your Friend loved their gift and had the most magical 70th Birthday! We really do appreciate your gloriously glowing 5 Star Review and hope to see you at Cuckooland again.

Reviewed On: 04/04/2019

Definately added to my favourites

Great site, kept up to date on how the purchase is progressing re delivery. Prices fantastic

Merchant : Mya

Thank you for choosing Cuckooland to make your purchase and for your sensational 5 Star Review. The LSA Moya Wine Balloon Glasses are absolutely stunning, sure to look elegant and eye catching on any dinner table. We love that they have become a favourite of your collection and hope you will be back to treat yourself again soon!

Reviewed On: 04/04/2019

Great service and purchase

I ordered 2 basket brackets but only one arrived. I contacted Cuckooland and problem was dealt with very professionally and impressively.The brackets are lovely and the recipient was delighted!

Merchant : Mya

Beth has loved receiving your Kind Review and your comments regarding the service she provided have been a wonderful end to her Week so Thank you. We love chatting to our Lovely customers and are thrilled that the Hanging Basket Brackets in Hare Design are even better than you expected them to be! Please do come back to Cuckooland again soon.

Reviewed On: 02/04/2019

Would highly recommend this company

They handled my situation with them very professionally, quickly and very efficiently.

Merchant : Mya

The linea Baby Cot in Solid Oak is so beautiful and with its 2 changeable height levels and removable side enabling this to be made into a toddler bed it's sure to see your little treasure through their early years. Thank you for taking the time to leave us your phenomenal Review and we look forward to seeing you back at Cuckooland again soon!

Reviewed On: 02/04/2019

Great website

Great communication. Really helpful.

Merchant : Mya

Thank you so much for your Splendidly Sparkling 5 Star Review. We love to receive such fabulous feedback and are thrilled that you love your Personalised Mens Layered Leather Bracelet so much! Please do come back to Cuckooland again soon so we can impress you with your communication and service some more.

Reviewed On: 02/04/2019

excellent customer service

friendly and efficient customer service and accessible by phone. It is important for me to be able to talk to a person. They also helped with the forms. much appreciated.

Merchant : Mya

Thank you so very much for this Sparkling 5 Star Review. I have loved talking to you about your order and am so pleased that you chose Cuckooland to make your Weathervane Purchase. These products are so wonderfully made and I'm sure you're going to be over the moon with your Golf Design once you arrive in Portugal and are able to pop it up in pride of place. It would be fabulous to see you back with us again in the near future, please don't forget to say Hello!

Reviewed On: 09/08/2018

Excellent but I didn't buy the Kilimanjaro rug. I bought a smaller one in pink and blue

Merchant : Mya

Thank you for your Review. We can see that you ordered the Brooklyn Outdoor Rug in Teal, we do apologise for this system glitch but are ecstatic to receive your 5 stars and hear that you are happy with your Cuckooland Product and Shopping Experience. We do hope to tempt you into our quirky little world again in the very near future!

Reviewed On: 14/06/2018

Great buy.

Outdoor carpet arrived quickly. It was well wrapped and looks great on the patio. I loved the hessian bag that comes with it to store it in the winter. You could always take it to the beach in this bag but for me its a bit too bulky and awkward to carry despite the useful carrying strap. There is always too many things to take to the beach without taking a carpet - in my opinion. Gkad I bought it though and would certainly recommend it and Cuckooland.

Merchant : Mya

The Fab Hab Marina Rug in Cherry Tomato and White is fantastic, We cannot express enough how great these rugs are! Easy to upkeep, long lasting, handwoven and reversible, what more could you want!? Oh yeah maybe a carry case with handle for easy transportation and storage! Thank you ever so much for your 5 star review of Cuckooland, we are overjoyed to hear you would recommend us and we hope to see you back very soon!

Read what others are saying

Kids Teepee Cabin Bed
Fantastic bed! My daughter loves this as do I, it is really well made and heavy and was relatively easy to assemble. It gives my daughters room a really magical feel, would definitely recommend.
Cuckooland Chat
  Close
  Close

Quick Look Shopping Basket

 Items 

Your basket is empty

Browse the products on our site and add things to your basket along the way!

 x 
Subtotal:
Are you sure you want to remove this product?
Sorry cannot increase due to stock level restrictions.
Added
Spend a further to receive Free UK Delivery (postcode specific)
You have qualified for Free UK Delivery (postcode specific)
-
Total price:
  Close

Quick Look Wish List

 Items

Your wish list is empty

Browse the products on our site and add things to your wish list along the way!

Subtotal:
No Longer Available
Are you sure you want to remove this product?
Added