Cuckooland Service Reviews

Reviewed On: 04/05/2019

Very efficient in every way.

Merchant : Mya

Thank you so very much for your positively PAW-some Cuckooland Review, we really do treasure every Star. The Wagging Tail Clocks are so fun and a great way to inject some character into your space so we're not even a little surprised that your Collie Design is getting lots of lovely Compliments and we hope that you can get lots of enjoyment from him for years to come.

Reviewed On: 04/05/2019

Brilliant

Excellent customer service. Wanted my purchase by the weekend and was willing to pay for next day as it was a bank holiday but was advised not to as it would be dealt with personally and sure enough it arrived bang on time.

Merchant : Mya

Beth loved helping you with your order and is so pleased that she was able to assist with getting the stunning Fab Hab Tangier Rug to you super quickly. Here at Cuckooland we love carrying out our Random Acts of Cuckooness as a little treat to our customers and are thrilled that you are so happy with your Brilliantly Bright Rug. The reversible design feature of this piece means you can pick which side to showcase depending on your mood too, its almost 2 rugs for the price of one! Thank you for your 5 Star Review.

Reviewed On: 04/05/2019

Impressed by service and product

Delivered earlier than I would have expected and the quality of the product is great.

Merchant : Mya

Woohoo, we're thrilled to hear that you were impressed with the speedy delivery and quality of your Fantastic Siena Due Garden Bench, the Weatherproof Taupe Cushion is such a stunning choice too. We imagine it looks out of this world in its new home and wish you many a summers afternoon whiling away the hours with good company or a good read. We're really grateful that you took the time to share your Review with us and hope that you will be back at Cuckooland again soon.

Reviewed On: 04/05/2019

Fantastic

Fantastic customer service great products

Merchant : Mya

Thank you so much for crediting our customer service as fantastic, this is music to our ears! The LSA Plant Pot with Oak Base is super cute and a fab spot for your favourite little plant. We hope that your next Cuckooland Extravaganza will be worthy of another spectacular Review.

Reviewed On: 03/05/2019

Excellent service

Excellent service with next day delivery as promised.

Merchant : Mya

Thank you for your Sparkling 5 Star Cuckooland Review, we just adore being described as excellent! The Wagging Tail Pig Clock is such a quirky and fun piece, the perfect way to add a bit of character to your space.

Reviewed On: 02/05/2019

Superb website and superb delivery.

Superb easy to navigate website and efficient service

Merchant : Mya

We're thrilled that you're so delighted with your Weathervane in Cycling Design and must admit we aren't remotely surprised, they're amazing! We really appreciate you taking the time to leave us your Incredible Review and hope to see you back at Cuckooland again.

Reviewed On: 02/05/2019

Good product and great price. Arrived a wee bit after estimated delivery, but, still within a reasonable time frame.

Merchant : Mya

Thank you so much for your Review. The Gaston Blue Nailmatic Kids Nail Polish is super cool and we're so pleased your little ones are loving it! Please do pop back to our Cuckooland again soon.

Reviewed On: 26/04/2019

Delivery took awhile. Wasn't informed by parcel force when my parcel would be delivered and missed 2 attempts. Other couriers tend to send a time frame for the day

Merchant : Mya

Thank you for your feedback. We are so sorry that you didn't receive your tracking information, this should have automatically linked to your order and you should have also been sent a dispatch confirmation email. We are currently looking into why you didn't receive your Parcel Force tracking and are working on a fix to prevent this happening in the future. I do hope the frustration caused by the delivery hasn't jaded the excitement associated with receiving your fabulous new bed, its such a fun piece and we really do hope you love it. We'd love to see you again in the future so we can show you just how passionate we are about our Customers and the service we provide.

Reviewed On: 26/04/2019

Good contact and updates.

Contact was very good on informing me that my order had been delayed. I was kept right up to date with telephone calls and emails which was much appreciated.

Merchant : Mya

The Edvin Rocking Horse in Fox Design is sure to become your little cubs most cherished woodland chum. They can while away the hours letting their imaginations run wild exploring their own special forest on their wonderful new friend. Thank you for being so kind about your Cuckooland Journey, it's incredible to hear that you were impressed by our communications and we've really enjoyed reading your Review.

Trusted Customer

Updated rating from
to

Reviewed On: 26/04/2019

Cuckooland never disappoints in the quality of the product they offer, the speed of delivery too, and I frequently recommend them to friends.

Merchant : Mya

Your Review is truly wonderful. The Kids Felt Ruler Height Chart is such a fun and colourful addition to any Children's Bedroom or Play space and is a really sweet way to track your little ones development.Thank you so much for recommending us to Friends, we'd love to share our Cuckooland with you all again soon - The more the Merrier!

Reviewed On: 26/04/2019

Great service

Great service arrived on time no complaints will certainly purchase again

Merchant : Mya

Woohoo, Thank you so much for your kind Review and saying you will be back to share in our Cuckooland again. It's great to know you were so impressed! The Lotus Grill Teppanyaki Plate is incredible, It makes your Lotus BBQ into a machine to be reckoned with, Ideal for Chicken, Seafood and so so much for with its choice of griddle or flat plate. MMMmmm its making us hungry just thinking about it!

Reviewed On: 26/04/2019

Perfect.

Pleased with the price and quality and the quick delivery. The packaging where perfect, my items arrived safely. Happy customer.

Merchant : Mya

We love hearing from a Happy Cuckooland-er! The Orla Kiely Multi stem Print is beautiful and your matching Utensil Pot and Storage Jar are sure to look divine adorning your kitchen sideboard or windowsill. Thank you for your Review.

Reviewed On: 25/04/2019

Weather vane

Great communication. Delivered on time.

Merchant : Mya

The Irish Setter Design Weathervane is rather fabulous, a perfect 'wag of the tail' to a beautifully majestic breed. Thank you so much for sharing your Review with us. its such a treat to receive 5 Stars and hope that we will be seeing you at Cuckooland again.

Reviewed On: 25/04/2019

Excellent service. Delivery was on time.

Merchant : Mya

I'm thrilled that we managed to get your delivery organised to go to your Neighbour whilst you were away and I hope you had the best Holiday! The Ooni Koda is such an exciting new product. Quick to heat up with adjustable heat control and built in gas ignition, compact and lightweight with no assembly needed, cooks pizzas of 12 inches in just 60 seconds.. the list of absolutely awe-inspiring features just goes on and on! We think your 5 Star Cuckooland Review is outstandingly fabulous and wish you lots and lots of scrummy Pizza-ing!

Reviewed On: 25/04/2019

It would have been nice to have a tracker for the delivery or delivery confirmation hence 3 stars, it was very well wrapped and nicely made.

Merchant : Mya

Thank you for your Feedback. The item ordered is a direct dispatch product and the manufacturer does provide tracking details with updates being sent via text message. Unfortunately we only had your home telephone number so were unable to link this to your order. Upon receipt of confirmation of dispatch we would have marked your order as shipped which would have prompted a dispatch confirmation email to be sent to you, I do apologise if this was not received and for the frustration this may have caused. It is however fantastic to hear you are so pleased with your order and hope your Husband loved his Anniversary present.

Reviewed On: 25/04/2019

Good product

Item was exactly as described and had prompt delivery.

Merchant : Mya

Thank you for your Cuckooland Review. The Weathervanes are one of our most popular ranges and its no surprise as they're so blooming fantastic! The Westie Design is positively delightful and we're sure your new 4 legged Pal is looking rather glorious sitting pride of place in its new home.

Reviewed On: 25/04/2019

Poor delivery service

The delivery time was way too long and not clearly communicated, we had to wait 4 weeks for our son’s bed. In addition when it was scheduled for delivery, there was a lot of problems with the timing for arrival. I was given a slot on Sunday afternoon for delivery on Monday and wasn’t told by the delivery company that I could change it if I couldn’t make it. That was not correct as I could not change it and Cuckooland claimed I had to pay for the rescheduled delivery. In the end they agreed to not charge me but it was a very dissatisfying experience. The bed also had scratch marks and was poorly painted in some places. However after all the hassle with the delivery, I lost my energy to raise this with Cuckooland.

Merchant : Mya

Thank you for your feedback. I have taken a look into your order and can see that we spoke to you on the 11th March where it was discussed that as per both our Website and your Order Confirmation email the bed ordered was available for dispatch from 08/04. Whilst we were on the phone to you, you checked this and confirmed that unfortunately you had missed this information, we also spoke about the possibility of alternative products that we would be able to get to you quicker however you decided to proceed with the original order. You were then contacted by the carrier once the stock had arrived to book in your delivery and confirmed a date of 01/04, this contact was made on 31/03 so we did actually manage to expedite this to you quicker than expected which was great. On the day of delivery when the carrier carried out their Pre call to advise you they were approximately 1 hour away you did then request to change the date, this usually incurs a charge for late cancellation however when you contacted us we did waiver this for you. The Final Delivery date was then re-booked for 05/04, 3 days before the advertised dispatch date. We would love to assist you with the damages and a Member of the Team will be in contact with you shortly so we can work towards ensuring that you are left with a product that you are happy with and hopefully turn this into a more positive experience for you.

Reviewed On: 24/04/2019

bed had damages in transportation. looks like poor efforts putting inside b

good costumer service product damaged

Merchant : Mya

Thank you for your Review. I have taken a look into your order notes and can see that unfortunately we have not been made aware of any damages. If you are still requiring assistance with this please do not hesitate to send us some images over so we can help you get this resolved. Your kind words about our Customer Service have been lovely to receive, this is something we really pride ourselves on here at Cuckooland and we'd love to help you further if still needed.

Reviewed On: 24/04/2019

Good Service

I needed to contact Cuckooland regarding a recent purchase I made late one evening. They responded in quick time the next time, and my parcel also arrived within the time estimated. My niece was very happy with her gift and the product appears to be very good quality, I'd order from them again.

Merchant : Mya

It was my absolute pleasure to help you with your order and I'm thrilled that your niece loves her Toy Xylophone so much! She can now get really creative and have lots of fun whilst creating some wonderful music of her own! I do hope that we will be seeing you at Cuckooland again as we'd definitely like to show you a true 5 Star experience! Thank you for your Review.

Reviewed On: 20/04/2019

Brilliant product as describe, fast delivery. Very happy :)

Merchant : Mya

Thank you for your Review, we really do love hearing that our Cuckooland-ers had such a wonderful time when ordering with us. The Garden Trading Colworth Wooden Wellie Rack is a fantastic way to liven up your shoe storage, with 3 different sized sections your wares are sure to fit as snug as a bug, whatever size shoe you're needing to house. Please do make sure you pop back and see us again soon!

Customer : Anonymous

Yes the different shoe sections work perfectly. We found it hard trying to find something to fit our hallway and to accommodate my selection of boots and shoes and something big enough which actually stores my husbands size 13 shoes without them hanging half out :) very happy and very pleased we found it, it’s perfect and we’ve had many compliments also!

Merchant : Mya

Hurrah! We're pleased you've found it too and we could help you in your mission to successfully pop away those tricky size 13's! A few compliments also nevergo amiss!

Read what others are saying

Kids Teepee Cabin Bed
Fantastic bed! My daughter loves this as do I, it is really well made and heavy and was relatively easy to assemble. It gives my daughters room a really magical feel, would definitely recommend.
Cuckooland Chat
  Close
  Close

Quick Look Shopping Basket

 Items 

Your basket is empty

Browse the products on our site and add things to your basket along the way!

 x 
Subtotal:
Are you sure you want to remove this product?
Sorry cannot increase due to stock level restrictions.
Added
Spend a further to qualify for Free Std Mainland UK Delivery
You have qualified for Free Std Mainland UK Delivery
-
Total price:
  Close

Quick Look Wish List

 Items

Your wish list is empty

Browse the products on our site and add things to your wish list along the way!

Subtotal:
No Longer Available
Are you sure you want to remove this product?
Added