Cuckooland Service Reviews

Reviewed On: 05/08/2019

Buy with caution.

When we had to send the rug back, collection etc all went very smoothly.

Merchant : Mya

Thank you for your feedback. It's such a shame that you decided to return your Rug as the Lhasa is such a beautiful piece. Being made from recycled materials means that each item is completely unique and its sad to hear that this didn't quite suit your requirements on this occasion. We do put this information in the product description on all of this product range, making sure our customers are aware before purchasing that each piece will vary slightly in design. We hope that you will be back to visit us again in the future

Reviewed On: 05/08/2019

Very good service.

Merchant : Shannon

Thank you for taking the time to leave us your Review! We are ever so happy to see a wonderful 5*. The Sebra Cotbed Mattress with Extension is such a wonderful product, saving the hassle of buying all new items when the little one grows up. We wish your little one lots of contented sleeps, and some much need shut eye for you too! We hope to see you back at Cuckooland again soon.

Reviewed On: 04/08/2019

Beautiful umbrellas

Excellent customer service! I had a question about the umbrellas I bought and I received a swift and friendly reply x

Merchant : Shannon

The Carrousel Aluminium Garden Parasol is beautiful and such a Must-Have item to have in your garden, especially with the sunshine we’ve been having lately! I’m so very happy to receive your Review and loved helping you with your order.. Thank you for leaving us your stunning Cuckooland Review, it’s lovely to hear the experience made you smile.

Reviewed On: 04/08/2019

efficient service. And free postage too!

Fast efficient service. Free postage too. Would use again

Merchant : Shannon

Thank you for taking the time to leave us your positively spectacular Review, we’re overjoyed to hear that we can expect to see you back at Cuckooland in the future. I hope you have summer full of scrummy BBQ’s and sunshine!

Reviewed On: 03/08/2019

Best service

I like whole shopping experience. Quality of product is good. Delivered on time with good packaging

Merchant : Shannon

Thank you ever so much for taking the time to leave us your Review. We are so pleased you had a wonderful experience with us at Cuckooland. There’s nothing quite like the Globo Garden Hanging Chair, it’s so perfect for chilling in the sunshine. I hope you have a wonderful summer!

Reviewed On: 03/08/2019

Great service and within time frame given

Great service

Merchant : Shannon

Amazing Review, thank you! We are so pleased it was received within the time given and our service is 5* worthy. I hope that the little one receiving the Julian Bowen Scorpion Kids Race Car Bed has a whirlwind of fun and the dreamiest of dreams. We hope to see you back at Cuckooland soon.

Reviewed On: 03/08/2019

Really happy with my purchase

Good value would recommend. Packed and delivered well

Merchant : Shannon

We are so pleased that you would recommend the Forest Garden Victorian Tall Wall Greenhouse, it is such a marvellous item and we imagine it’s looking rather splendid in your garden. We hope you have an amazing summer of gardening and that you will be back to see us at Cuckooland again soon! Thank you for your Review!

Reviewed On: 03/08/2019

What a lovely item! Fantastic quality, fast delivery.

Easy to order and fast delivery.

Merchant : Shannon

Thank you so much for an outstanding Review! The Trundle Drawer for Teepee Cabin Bed is a fantastic product and we’re thrilled you enjoyed your experience here at Cuckooland! We would love to see you again.

Reviewed On: 03/08/2019

I would recommend this product

Merchant : Shannon

The Julian Bowen Amelia Sleigh Bed Frame is such a beautiful item, we’re so pleased you’re happy with it. Thank you for leaving us your brilliant Review! Hopefully your next visit to our Cuckooland will be 5 Star Worthy!

Reviewed On: 03/08/2019

Great service, fantastic stools giving rustic feel.

There communication was fab. They were quick to respond after ordering, to apologise a delay on the item and gave me a choice to cancel or they offered discount off price due to a months delay. They also took item off site till delivery came in, which clearly told me they had been unaware till the supplier let them down. This was superb service, although upsetting, there was nothing they could do, due to supplier, which puts them in an awkward place which I understood. How they responded and kept me updated, personally impressed me and again when the order finally came in they kept me informed and then arranged a delivery date. As a first time customer they dealt with this situation well. Preferred being given a choice rather than them cancel the order as many companies do. The wait was worth it. They look exactly like me others, bar the wood is much lighter which I personally prefer. Fantastic quality and arrived in great condition. Over the moon. The match to my original ones are identical and the same height too. Thank you.

Merchant : Shannon

What a superb Review! Thank you ever so much for taking the time to share this with us. We’re very happy to know that you enjoyed your shopping experience so much and that you felt the WOW! The Tall Cowhide Barstools are so funky, I’m sure they look super impressive in your home. Do come and visit us at Cuckooland again.

Reviewed On: 02/08/2019

not very organised

I've ordered item which was advertised to be despatched in 1-3 day and its in stock. in a week i've been told item will be despatched in 2 weeks as they dont have it in stock. then i cancelled my order and asked for a refund. was waiting for a refund for another 2 weeks calling them a number of times. they refunded me at last. but item still came. then they asked for item to be returned. not very organised. products are good but service is poor

Merchant : Mya

Thank you for your feedback. I have investigated your order and can see that we did experience a delay in receipt of stock and for this we are so very sorry. Unfortunately, we were not made aware of this until after the placement of your order and got the information to you as promptly as possible however completely understand this is frustrating. The cancellation request was raised after your order had already been dispatched from our Warehouse and the refund was processed within 5 working days.Unfortunately, despite the request to return the goods to us, you were contacted by the courier to book a delivery date to which you accepted the 19th July. This was after the refund had been processed. We collected the order at your earliest convenience on 22nd.

Reviewed On: 02/08/2019

Goods arrived really guickly

Merchant : Shannon

Thank you so much for taking the time to leave us a Review. We are very happy to see that you had a quick and easy delivery. I hope the recipient of the Little Bird Told Me Moonbeam & Rae Rocking Unicorn has lots of spectacular adventures with their new friend! We hope to see you at Cuckooland again soon.

Reviewed On: 02/08/2019

Great customer service provided, the bed is perfect for my 4 year old daughter and really easy to assemble. My only bad point is we didn’t get informed when the delivery was going to happen, it just turned up. Luckily I just got home in time!

Merchant : Shannon

Wow 5* Review, thank you! I am so thrilled you loved the customer service here at Cuckooland. We really appreciate your feedback regarding the delivery and can advise that we have since then changed the courier. I hope your little one has the dreamiest adventures on her new Benlemi Lucky House Bed.

Reviewed On: 01/08/2019

I'm happy!

The item arrived as planned and appeared exactly as it had been represented. That made me happy. But , is your plastic wrap bio- degradeable?

Merchant : Shannon

I am so pleased you’re happy with the Levo Baby Rocker, it’s a beautiful item and makes such a perfect addition to any nursery. We are really hoping to be able to make all our packaging more sustainable in future and do hope to see you here at Cuckooland again. Thank you very much for such a lovely Review!

Reviewed On: 01/08/2019

Quick delivery

Arrived quickly and well packaged. Item as described

Merchant : Shannon

What an exceptional Review! The Harper Room Divider is gorgeous, I can imagine it makes a wonderful statement piece in your home. We hope to see you back at Cuckooland again soon!

Reviewed On: 30/07/2019

It was quick easy and the door stop is lovely

Merchant : Shannon

Thank you very much for such an outstanding Review! The Doorstop in Pepe the Cat Design is such a wonderful item and I’m sure it makes a lovely addition to your home. We hope to see you at Cuckooland again soon.

Reviewed On: 29/07/2019

Easy to navigate website. Product exactly what I wanted and arrived promptl

Would definitely recommend them to friends and family

Merchant : Shannon

What a wonderful Review, Thank you. The Fab Hab Lhasa Outdoor Rug in Orange, Violet & Red is amazing, with the bright colours sure to make an impact in your space. We are overjoyed to hear you enjoyed your experience here at Cuckooland and that next time you’ll be bringing your pals! We can’t wait to welcome you all.

Reviewed On: 28/07/2019

Best customer service ever

Brilliant customer service throughout. Will definitely buy from again

Merchant : Shannon

This is amazing! Thank you very much for taking the time to leave us your Review. The Nikki Day Bed and Vox R&O Chest of Drawers are gorgeous items. I’m sure they look stunning in your home and are getting lots of compliments. We look forward to seeing you here at Cuckooland again.

Reviewed On: 28/07/2019

Item as described arrived well packaged and in the time frame promised.

Merchant : Shannon

Thank you so much for your 5* Review! I am so happy your experience here at Cuckooland was so Spectacular. The Children's Neo Wooden Height Chart is such a fantastic item to have , I hope your little ones love it.

Reviewed On: 28/07/2019

Excellent quality and service prompt delivery

Merchant : Shannon

This a wonderful Review! I am so thrilled you love your Carrousel Aluminium Garden Parasol. It is such a wonderful statement piece to add to your outside space. I hope you have an outstanding summer and join us here at Cuckooland again.

Read what others are saying

Kids Teepee Cabin Bed
Fantastic bed! My daughter loves this as do I, it is really well made and heavy and was relatively easy to assemble. It gives my daughters room a really magical feel, would definitely recommend.
Cuckooland Chat
  Close
  Close

Quick Look Shopping Basket

 Items 

Your basket is empty

Browse the products on our site and add things to your basket along the way!

 x 
Subtotal:
Are you sure you want to remove this product?
Sorry cannot increase due to stock level restrictions.
Added
Spend a further to receive Free UK Delivery (postcode specific)
You have qualified for Free UK Delivery (postcode specific)
-
Total price:
  Close

Quick Look Wish List

 Items

Your wish list is empty

Browse the products on our site and add things to your wish list along the way!

Subtotal:
No Longer Available
Are you sure you want to remove this product?
Added