Cuckooland Service Reviews

Reviewed On: 05/02/2019

I am still awaiting the mattress to go with my daughters bed. The delivery for the bed was 10 days yet took 3 weeks and the mattress was estimated at 3 weeks, the order was placed on the 5th January, it is now the 5th February amd still no sign of the mattress! I emailed over 5 days ago and yet to receive a response. I have received poor service and a lack or communication. I ordered another bed for my other daughter 18 months ago and received excellent service so I didn’t hesitate to order again this time. However, this has proved to be a huge mistake and I will take my business elsewhere next time.

Merchant : Nathalie

Thank you so much for your time on the phone this morning and your incredible understanding of the situation at the time of your order. As explained, at the beginning of January (which is when you placed your order) we undertook a mammoth warehouse move (which as I mentioned nearly killed our entire team!) and were exposed to system pairing failures which meant that instead of delivering our usual excellent level of customer service, we were thrown into a couple of weeks of damage control. Your delivery fell victim to that system failing and your mattress became invisible - it showed that your order had been successful which as we now know was not the case. The lack of response is something that we do not tolerate and for that I and the team involved are sincerely sorry. Your missing mattress is on its way to you and we will follow through on our promise offered over the phone. Thank you again and please do come back to us!

Customer : Anonymous

Nathalie, thank you for taking the time to contact me this morning. I thoroughly appreciate the swift response and rectifying the issue once you were aware. The customer service I received this morning was above and beyond, which is what I had previously experienced when ordering from Cuckooland. I now feel very comfortable in placing further orders when I need to do so. Cuckooland will be my first point of call based on the excellent customer service I have now received. I’m glad the warehouse move is all sorted and I look forward to receiving our mattress. Thank you once again. Kerry

Trusted Customer

Updated rating from
to

Reviewed On: 04/02/2019

No complaints

All worked straight forwardly, and what's better I wasn't then swamped with 'buy more' or 'we thought you'd like' emails.

Merchant : Mya

What a Great Review! Thank you for your Gloriously Glowing 5 Stars, we really couldn't wish for more. The Expand Cabinet and Bookshelf is so cool and sure to add a bit of style and individuality to any space. We hope that you will be coming back to share in our Cuckooland again soon.

Reviewed On: 03/02/2019

Great website-purchase and delivery

Would definitely recommend cuckooland great service, really good variety of furniture and speedy delivery. Very happy the quality of the cot we bought is really good too.

Merchant : Mya

Thank you so much for your amazing Review. Your words have been so lovely to read and we're thrilled that you loved your Cuckooland Adventure so much. The Obaby Belton Cot Bed is beautiful and the super practical addition of the Storage Drawer is sure to make this an indispensable addition to your nursery. We hope we can impress you just as much if not more on your next visit!

Reviewed On: 31/01/2019

Resolved my issues quickly and with minimal fuss.

I really like them as a company - I have had a couple of deliveries issues however they resolved it quickly and kept me up to date which you dont often get these days.

Merchant : Mya

I'm sorry to hear you had delivery issues yet I'm over the moon that we were able to help you with these and get your Cuckooland Order over to you. Your 5 Stars are so very appreciated and receiving your amazing Review even though you had issues really is magical! We hope you will be coming back to see us again soon, we can't wait to welcome you.

Reviewed On: 31/01/2019

Speedy delivery

Amazing as always! Go to place for all the gifts I need. Will be back again. Thank you

Merchant : Mya

Thank you for your Review. The Sushi Sweets are so cool! We're so chuffed that we're your Gift Pit Stop and can't wait to welcome you back to Cuckooland next time you're on the search for something special.

Reviewed On: 31/01/2019

Lovely company - excellent customer service.

Lovely company - excellent customer service.

Merchant : Mya

WOWZA! 5 Stars, Thank you so much for your Review. We love hearing from Cuckooland-ers and receiving such wonderful feedback. It's fabulous to hear you think our customer service is excellent. Please do come back so we can impress you again!

Reviewed On: 31/01/2019

Quick and professional delivery and service.

Quick and professional delivery and service.

Merchant : Mya

The Vox Concept Computer Desk in White & Grey is the perfect Homework and Admin Hub, the perfect mix of practicality and style. Thank you for your Cuckooland Review, each and every star is so very treasured.

Reviewed On: 31/01/2019

Installation team were a pleasure to have in the house!

The team that came and did my installation were polite, tidy and actually a pleasure to have in our home!

Merchant : Mya

Your review is awesome, Thank you so very much. We're thrilled to hear that you were so impressed by our installation team, this is like music to our ears! Please do make sure you come back and see us again soon, we're sure it will be another 5 star affair.

Reviewed On: 31/01/2019

They really go above and beyond!

They really go above and beyond - I come back again and again to Cuckooland and no matter who I talk to, I get such good service. A pleasure to deal with.

Merchant : Mya

Thank you so very much for your stupendous Review! We love that you keep coming back to see us at Cuckooland and adore working with you. The Lifetime Kids Bookcase with Drawers & Door is a fabulous addition for any little ones room, the choice of 3 colours will ensure it matches any interior too. We can't wait to share a slice of our world with you again soon.

Reviewed On: 30/01/2019

Incredibly disappointing service. Being ignored.

The products themselves are fine, but despite reporting a faulty part (not an insignificant piece either, but the main beam in our three year old daughter's bed, that is designed to hold in several heavy roof panels, thus rendering the bed unfit for use...) in a timely fashion, Cuckooland have failed spectacularly to provide a replacement, despite sending them photos clearly showing the fault.I understand Cuckooland are not the manufacturer, but it is appallingly bad service to just fob me off with excuses. I have now not heard from them for two weeks and I bought the bed before Christmas.Nice products, if you get one that doesn't have any defects, but really bad customer service unfortunately. Beware.

Merchant : James@cuckooland.com

Dear Ed, thank you for taking the time to let us know about your frustrations. We have noticed that with the order you have reviewed there were no issues, however we have found another one where, as you have advised, there was a part manufactured incorrectly. We see from the amount of emails between us, you and the manufacturer, that you have certainly been tested with your patience and we are so sorry to see this. Having been notified of the issue on the 18th December, we did take immediate action and although the supplier confirmed that they would send a replacement part, they closed for the Christmas period before the part had been manufactured and this quite obviously made a stressful situation even worse for you. As soon as the factory opened again in the new year we chased as to when they would deliver the replacement part, normally these would be sent via courier, but due to the size of the part they needed to send this to our warehouse and in turn we would arrange for delivery of the item. We can see from our reply to your email of yesterday evening that our warehouse team are just processing the delivery and your part will be on its way to you shortly. We can certainly see that this has taken longer than anticipated and that you have chased for information, quite rightly so, we honestly cannot apologise enough for this. We are always looking at ways to improve our service to our valuable customers and without feedback such as this, we would not be able to highlight the areas that we need to work on.

Reviewed On: 30/01/2019

Fast delivery. Goods good quality

Merchant : Mya

Thank you so much for your Cuckooland Review. We love the Waterproof Sheepskin Style Ladies Snug-Boot Wellies, they're so stylish yet totally practical too! We hope you've got some very happy and cosy tootsies in this chilly weather and we can't wait to welcome you back soon.

Reviewed On: 25/01/2019

Poor Delivery

I had issues receiving the product from the courier as the delivery address was incorrect despite the information being correct at the time of order. Anna at customer services did what she could to resolve the issue but ultimately I was the one who sorted it. Nevertheless, I love the rug and it’s exactly as described

Merchant : Mya

Thank you so much for your feedback and sharing your Comments with us. I can see through the Order notes that Anna did work hard to support you with resolving the issues with delivery to your new build property. We are so pleased that you have received your order and are happy with the product. We hope that you will be coming back to see us again in the future.

Reviewed On: 23/01/2019

I ordered three items and they mistakenly only sent one in the first delivery , when I phoned up though the lady I spoke to was very helpful and sorted out getting me the rest of my order , quality of the goods were excellent and if my first delivery had included all three items I would have scored you 5 stars out of 5 . I would order from you again

Merchant : James@cuckooland.com

Aww, we are so sorry that you only received one item on your first delivery. We are really pleased to see that Nathalie managed to get the others organised and delivered to you in time. It would be great to see you shop with us again and let us show you that we can offer a truly 5 star experience. Thank you for taking the time to let us know about your order.

Reviewed On: 21/01/2019

Great service, very happy 😃

Glad I bought the bed from cuckooland service was great, installation of the bed fast and very professional. All good thank you Cuckooland

Merchant : James@cuckooland.com

You are more than welcome! We are really pleased that you were so happy with the service you received. the Stompa Casa Kids High Sleeper Bed in White is absolutely so cool, you have great taste. Please come back an visit us again soon.

Reviewed On: 19/01/2019

Always great service.

Excellent service as usual and love my new phone x

Merchant : James@cuckooland.com

Awww, shucks! Thank you for coming to visit us again here at Cuckooland. We love the GPO 746 Retro Rotary Dial Phone in Grey, the rotary dial takes you right back! We will welcome you back with open arms when you come and see us again :)

Reviewed On: 19/01/2019

Fabulous and very good quality.

My son loves the cover and it’s very good quality. Fast delivery too. Thank you!

Merchant : James@cuckooland.com

Wow! thank you for such a lovely review. We are really pleased to hear that your son loves the Snurk Childrens Football Duvet Bedding Set in Blue, great for any budding young football star of the future!

Reviewed On: 18/01/2019

Very pleased.

Great products and tempting reductions. No hiccups in this transaction.

Merchant : James@cuckooland.com

Thank you so much for taking the time to let us know that everything went smoothly for you. We love to hear that you were tempted by our offerings at Cuckooland and see that you made a wonderful choice with the Retro 746 Telephone in Swedish Green, funky, cool and of course gives any room that retro splash that is so highly thought of these days.

Reviewed On: 17/01/2019

Unni 3 best price

Very good price for the Unni 3 pizza oven very pleased with service and product

Merchant : James@cuckooland.com

What an absolutely life changing and incredible choice you made by purchasing the Uuni 3 Wood-Fired Pizza Oven with Stone Baking Board by Ooni. You will never look back again and we reckon takeaways will be a thing of the past in your household! Please come back and see us here at Cuckooland again!?

Reviewed On: 13/01/2019

Great Experience

Got the product at a great price and item was dispatched quickly and delivered when advised.

Merchant : James@cuckooland.com

We are so jealous! Now you have your Uuni 3 Wood-Fired Pizza Oven with Stone Baking Board by Ooni you will be enjoying authentic wood-fired pizza in an incredible 60 seconds! We love love love Pizza!!!!!!! Please come back and see us again once you need some more Uuni Premium Wood Pellets when the evenings get longer and warmer (we can hope).

Reviewed On: 13/01/2019

Nem og kvik service

Merchant : James@cuckooland.com

"Easy and quick service" We really appreciate that you have taken the time to let us know you thought our service was 5 star worthy! We hope the aHead Bluetooth Headphones in Green were well received and causing a few head nods with your choice of music!

Read what others are saying

Kids Teepee Cabin Bed
Fantastic bed! My daughter loves this as do I, it is really well made and heavy and was relatively easy to assemble. It gives my daughters room a really magical feel, would definitely recommend.
Cuckooland Chat
  Close
  Close

Quick Look Shopping Basket

 Items 

Your basket is empty

Browse the products on our site and add things to your basket along the way!

 x 
Subtotal:
Are you sure you want to remove this product?
Sorry cannot increase due to stock level restrictions.
Added
Spend a further to qualify for Free Std Mainland UK Delivery
You have qualified for Free Std Mainland UK Delivery
-
Total price:
  Close

Quick Look Wish List

 Items

Your wish list is empty

Browse the products on our site and add things to your wish list along the way!

Subtotal:
No Longer Available
Are you sure you want to remove this product?
Added